26/1-12

Åh så trött! Är verkligen jättetrött. Köpte lite godis idag som jag ska äta i mån & på lördag, fick låna en "fysikbok" av världens bästa no lärare, tyvärr ska hon sluta. :(
Blir jättetråkigt.
Schemat kommer även ändras.
Ja så det blir inte lika kul längre.  Idag har jag haft no med H för sista gången + hemkunskap. Helt underbar dag. När jag kom hem gick jag till farmor, hon bakade bullar & så vi drack te & åt bullar! Gott!
Sedan gick jag hem och då tog jag kameran och gick ut och fotograferade med Rasmus. Fick några fina bilder.
Men dom kommer ut på bloggen i morgon om jag hinner. Ska sortera reklam. Men iallafall i morgon ska jag berätta ett hyllningstal om min syster. Och jag är så nervös tror jag dör. Känner mig lite psykiskt sjuk idag. Mår så där konstigt dåligt, + tråkigt att vår lärare slutar. Men ska gå och sova nu så jag kanske mår lite bättre i morgon, godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0