About me!

UTSEENDE

Jag är kortare än 175cm ~ Ja!

jag tycker att jag är ful. ~ Ja, fast ingen är nog helt nöjd med sig själv..

Jag blir lätt brun. ~ Aa ganska, iaf på sommaren.

Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg. ~ Ja, ska nog färga det snart igen.

Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg. ~ Ja!

Jag har en tatuering. ~ Nej, men skulle vilja ha i framtiden.

Jag har haft/har tandställning. ~ Ja, fast nu har jag en "metalltråd" ist.

Jag har glasögon/linser. ~nej, men har haft.

En helt okänd person har sagt att jag är snygg. ~ Nej, glad för det.

Jag har mer än två piercingar. ~ Nej, bara mina två i öronen, men skulle vilja ha ett till.

Jag har piercingar på andra ställen än i öronen. ~ Nej.

Jag har fräknar. ~ Nej.

FAMILJ

Jag har svurit åt mina föräldrar. ~ Ja!

Jag har rymt hemifrån. ~ När jag var liten gick jag ut när mamma och pappa sov i klänning, paraply och gummistövlar, och rymde till min granne, om det gills?

Jag har blivit utslängd hemifrån. ~ Nej.

Mina biologiska föräldrar är ihop. ~ Ja! :)

Jag har ett syskon som är under ett år gammal. ~ Nej.

Jag vill ha barn nån dag. ~ Ja, men man vet aldrig vad som händer i framtiden.

Jag har barn. ~ Nej.

Jag har mist ett barn. ~ Nej.

SKOLA/JOBB

Jag studerar. ~ Ja!

Jag jobbar. ~ Svensk direkt reklam.

Jag har somnat i skolan/jobbet ~ Nej, aldrig.

Jag har missat mer än en vecka av skolan. ~ Jag tror det.

Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats. ~ Nej!

 

ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad. ~ Nej!

Jag har sett en fallande stjärna. ~Ja!

Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna. ~Ja!

Jag har körkort. ~ Nej, är bara 13 men sen så.. :)

Jag har tryckt på alla knappar i en hiss. ~ Nej!

Jag har sparkat en kille mellan benen. ~ Nej.

Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan. ~ nej!

Jag har lekt sanning eller konsekvens. ~ ja

Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme. ~ Nej.

Jag har krockat i en bil. ~ nej.

Jag har medverkat i ett skådespel. ~ Ja!

Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet. ~ Ja!

Jag har fångat en snöflinga på min tunga. ~ Ja!

Jag har suttit på ett tak på natten. ~ Nej.

Jag har åkt snowboard. ~ Nej.

 

FÖRHÅLLANDEN

Jag är singel. ~ Ja!

Jag är i ett förhållande. ~ Nej?

Jag är förlovad. ~ Nej.

Jag är gift. ~ Nej.

Jag saknar någon just nu. ~ Ja.

Jag är rädd för att bli övergiven. ~ Ja!

Jag har varit otrogen i ett förhållande. ~ Nej!

Jag har skiljt mig. ~ Nej!

Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig. ~ Ja!

Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit. ~ Ja!

Jag har sparat något från ett gammalt förhållande. ~ Ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0