"De flesta människor behöver mer kärlek än de förtjänar."

Hej, idag gick jag upp klockan  06.00, när alarmet ringde sedan så gick jag upp och klädde på mig, sedan åt jag lite frukost, sen gick jag mot bussen för att ha no/hemkunskap hela dagen! Så vi gjorde massor av uppgifter och jag kom med Isak & Anna! Sedan sprang jag & Anna till bussen när vi slutade vid 12, och jag gick hem till mig, när jag kom hem hade mina "jobbsaker" kommit, så jag har fixat med det hela dagen och nu är jag redo för lördag. Lite dåligt betalt, men jaja, tjänar jag pengar så gör jag. Och nu sitter jag bara här och tar det lugnt, min kära vän Fanny
hjälper mig med min header, tror jag skulle få den i morgon! :)
Men nu måste jag gå! Ska dricka lite te! Hejdå!


Minnen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0