“Ingen är mer döv än den, som inte vill höra.“

Hejsan!

Fortfarande besviken på mig själv. Idag gick jag upp kl 06.00, fixade mig o.s.v, tog bara lite mascara idag.
Bild på vad jag hade på mig kommer längre ner i inlägget. Efter frukosten, o.s.v så drog jag till skolan för att, lära mig nya saker?  Så hade först dans. Dansade vals & foxtrot, gick faktiskt bättre än förväntat. Sen så gick vill tillbaka till skolan för spanska, där vi skulle skriva av ett brev fast med våra egna uppgifter, för mig tog det dock hela lektionen. Efter det hade vi matte, och jag var seg och irriterad, men tog mig igenom, den värsta lektionen på hela veckan tyvärr. Efter det var det lunch, då var det "korvstroganof med ris" men jag åt "lite sallad, ris och ett knäcke"
Och då menar jag "LITE", sen så var det engelska, vi gick igenom verb-saker o.s.v , sedan så hade vi so & på so:n hade vi prov. Tror det gick ganska bra & gick faktiskt ganska snabbt, tyckte frågorna var relativt enkla, endast ett par som inte var så jättelätta! Sedan så gick jag till bussen för att åka hem! När jag kom hem så åt jag lite mellanmål & satte mig och tittade på min facebook, sedan gick jag ut och fotograferade en stund. Blev inte jättebra bilder eftersom det var mörkt, men i morgon tänkte jag ta med mig kameran ut och ta några fina vinterbilder + om reklamen kommer ska jag sortera den! Plugga måste jag också göra. Usch, börjar tröttna på att. Synd att man har 5,5 år kvar av att "måste gå i skolan" sedan väljer man själv, men förhoppningsvis har jag jobb när jag är 18 och är redo att flytta hemifrån, men vi får väl se vad som sker i framtiden. Snart ska vi äta pizza. Äckligt. Vet inte om jag ska äta nudlar istället. Gott!  Men måste duka lite nu. Hejdå!


Linne - Netto
Kofta - Maxi
Jeans - KapAhl

Snygga saker på billiga ställen. ;)

Vet inte om jag bloggar mer idag, men om inte annat, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0