"Kärleken är vårt livs största glädje och vårt livs största sorg."

Hejsan, varit full rulle här idag, städat och fixat inför att tidningarna skall komma..
Hade tänkt mig att jag skulle satt mig med instuderingsfrågorna inför so-provet som skall komma nästa vecka, men hann tyvärr inte med det. I morgon ska jag ha no-prov och jag är så sjukt nervöst.
Idag orkade jag inte laga ordentlig mat så gjorde varma mackor & det blev jättebra.
Sedan så hoppade jag in i duschen & har nu pluggat lite inför i morgon, inte för jag tror jag kommer klara det men ändå.
Funderar på om jag ska köpa en iphone 4 om några månader?
Fast vet inte ännu, vissa har ju typ haft problem med sina?
Jaja, får ju snart tillbaka min telefon från lagningen, bör väl få den den här veckan iallafall.
Pappa har även anmält mig till en gitarrkurs, som jag hoppas jag kommer med i. Skulle vara grymt kul, men ska gå och lägga mig nu så jag pallar upp i morgon vid 06.00... Jaja!!
C U!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0