Lördag, underbara lördag!

Hej gick upp kl 07.00 idag, när alarmet ringde, tog på mig  blåa jeans, 1 svartvit randig t-shirt, och mina nya skor från skopunkten. Snacka om att jag är sugen på ett par dr materns, ska önska mig i födelsedagspresent. Sedan så tog jag ut lockarna utan locktång, bild kommer längst ner i inlägget. Sedan så drog jag ut och delade ut reklam, gick jättebra faktiskt. Och var klar strax efter 12.  Efter det så gick jag hem, tog ett knäcke käkade lite glass, vid 3-tiden stack jag ut till Rasmus, vi ska ses i morgon också! Vi gick en runda och pratade om allt möjligt. Mys. Efter det gick jag hem & åt kycklinggryta, och efter det gjorde jag min dippsås, så nu har jag nyss, ätit semla + chips med dipp. Men ska gå tillbaka till tv:n nu. Ha en bra dag så hörs vi i morgon!


Så här blev det ska göra det nu innan jag ska sova! Så med detta blogginlägg säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0