NO time !

Hejsan, ska ha no strax, ska bli riktigt kul faktiskt. Idag när man kommer hem ska man plugga inför omprovet jag ska ha i morgon. Jag är ganska trött & mina vänner säger fantastiskt normala saker. Okej ibland måste man faktiskt bjuda på sig själv. Haha.. Okej i går orkade jag inte göra det där extra inlägget. Men jag har iallafall börjat fixa inför mammas födelsedagspresent! Och nu har jag lugnat ner mig var så sjukt taggad igår, men allt blir lite lugnare idag. Slutar förresten 15.35 inte okej alltså..
Så här ser mitt schema ut..

Måndag: 14.55
Tisdag: 15.35
Onsdag: 14.55
Torsdag: 12.00
Fredag: 15.30

Helt okej schema ändå förutom fredagen..
Jaja ska gå nu, bloggar mera när jag kommer hem!
Peace C U!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0