Nobodys perfect!

Glad tjej! Fattar knappt att jag klarde so-provet! Så j*vla glad alltså! Det gjorde min dag!
Gick upp tidigt som vanligt, sedan så stack man till skolan! Vi hade först mentorstid & efter det, så skulle vi berätta vårt tal. Jag hade gjort ett hyllningstal till min lillasyster Tove! Fick gåshud & tårar i ögonen när jag läste det, tappade även bort mig för en kort minut. Men det gör inget. Efter Svenskan hade vi so, då fick vi tillbaka våra prov & jag klarade det. Så nöjd över mig själv, fick "in" och senare även "vin" (in - i nivå) (vin - väl i nivå)
Sedan var det lunch. Och tänk på en sak när ni äter skolmaten för jag vet att många gnäller på att det är skitäckligt, men tänk då på dom barn som inte får någon mat, och skulle kunna äta precis vad som helst! Och så står vi här och gnäller, nej jag säger absolut inte att jag aldrig gnäller på skolmaten för det gör jag, men jag säger som det är, vi gnäller & gnäller, medans barn dör i svält. Så vi kanske borde börja tänka oss lite för innan vi snackar. Efter lunchen var det svenska igen, då gick vi till biblioteket och jag måste skaffa nytt lånekort.
Funderar på att gå dit på torsdag eller något och fråga om hur man ska göra. Vågade inte idag. Ja jag är en fegis.
Efter svenskan var det spanska, ganska kul, förutom allt liv på lektionerna.. -.-
Efter spanskan var det matte, vi hade genomgång, så inget intressant att skriva. Efter det sprang jag till kapahl för att köpa hårspännen innan jag drog till bussen. (kommer snart till, vad jag ska använda dom till) Iallfall, sen åkte jag hem sorterade reklam & duschade. Riktigt skönt, åt några godisbitar också. Efter det åt jag tacos, mm. Längtat hela veckan. Sen förra fredagen.  Iallafall, nu har man ätit, tittat på the voice sverige och spelat gitarr, nu ska man strax gå och titta på tv. Har lockat håret utan locktång. Coolt jag vet, men resultatet av det får ni i morgon, har just nu satt upp det i såna "skruvar" .. Lägger ut bild i morgon.
Cu later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0