Okej, dags för att bege sig neråt!

Lite spontana frågor, som jag tänkte ni kanske ville ha svar på.

Vilken skola går du på?:
Jag går på "galären KoM"
Där jag trivs otroligt bra, och där man alltid har kul.

Hur gammal är du?:
Jag är 13, men jag fyller 14 den 28 februari.

Vad är dina största intressen?: Fotografering, gitarrspelning & sång.

Vad är din största rädsla?: Att göra bort mig för människor. Det skulle verkligen vara aspinsamt!

Vart jobbar du?: Jag jobbar på Svensk direktreklam.

Vad jag önskar mig i födelsedagspresent:


Visst kanske inte är så många saker att önska sig i födelsedagspresent men det är det jag önskar mig allra mest!

Men nu ska jag ta en kopp te, slänga mig i soffan och ta det allmänt lungt, i morgon ska jag öva inför talet på fredag, och plugga inför so-provet, + om jag hinner ska jag fotografera snön.. Det snöar just nu och det är ganska mysigt, men känner absolut inte för snö just nu, om det inte var här på julafton, varför ska det då komma i januari, då kan det lika gärna kunnat komma till näste vinter istället. Jaja, hoppas den är över snart så sommaren kan komma! Jaja, vet inte när jag bloggar i morgon, men blir väl under dagen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0