Plugga, plugga, plugga!

Vad jag har gjort idag: Idag gick jag upp kl 07-tiden och gjorde mig i ordning & drog till skolan. Sedan så hade vi mentorstid & gjorde vi lite blandade saker. Sedan hade vi profiltid & då så sjöng o.s.v. Sedan var det lunch åt bara pasta och grönsaker. Sedan så var det svenska och då tränade jag på mitt tal. Sedan var det idrott, först körde vi uppvärmning & sedan så "harrypotter" grej. Ganska kul faktiskt, sedan körde vi någon stafett också riktigt kul.


Gå hem, hämta pengar, handla & gå hem igen! Japp, var tvungen att handla lite saker, vad jag handlade har ni inte med att göra. Men iallfall så gjorde det och sen gick jag hem för att äta.

Lasange! Mm! Åt lasange idag, men blev sur när det inte fanns några grönsaker uppdukat, men tog en baguett istället.

Bio med min klass + 7dot i morgon! I morgon ska man gå på bio med klassen + 7dot. Känner verkligen inte för bio i morgon, men får väl pallra mig dit. Har hellre no än att gå på bio. Vet inte vad det är med mig nu för tiden, känner mig lite deppig, jaja, haha.

Hejdå! Säger nu hejdå, ska faktiskt pallra mig bort från datorn och plugga lite, lika bra, att göra det så jag fixar det. Ska nog läsa om judendomen en gång med. Får se vad jag hinner med, älskar er om ni kommenterar lite! Puss!
Avslutar inlägget med några bilder & ett citat.

citat: "Stanna, är ett förtjusande uttryck i en väns mun."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0