Trött tjej!

Jag är så jävla trött! Ja det stämmer, är sjukt trött & jag pallar ändå inte gå och lägga mig, mina naglar blev skitkassa, pga av det gävla grafitti nagelacket, skit också! Kan inte bli värre, är nu på dåligt humör, men å andra sidan så kan inte allt vara perfekt.



So-prov. Engelska läxa, stå inför halva klassen och berätta sitt tal. Tror det var alla läxor för den här veckan än så länge.. -.-
Kommer säkert få göra omprov på omprovet, känner mig så jävla kass i fysik just nu. "pinsamt" ...

Fu**ing snö. Ja, det snöar ganska mycket nu och jag orkar inte med snön, kommer frysa fötterna av mig i morgon. Pga av att mina skor gick sönder. -.- Mitt liv är så lyckat just nu och organiserat, eller också inte.

Måste klara so-provet! Om jag inte klarar so-provet kommer jag antagligen bryta ihop, skulle köra någon slags twist, ingen aning om vad det är!

Konstigt tv-program. I morgon är det ett nytt konstigt program om mammor med minimodeller. Så patetiskt så jag blir irriterad och måste titta på det.

Nu har jag inte mer klagomål! Nej nu har jag inga fler klagomål, hoppas ni orkar läsa mitt oseriösa blogginlägg, för nu ska jag sova! Godnatt! -.-


Avslutar blogginlägget med en bild! Chau!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0