Ursäktar för dålig blogguppdatering.

Hej ursäkta för grymt dålig blogguppdatering, är grymt besviken på mig själv.
Kan börja med att berätta om igår.


Så här såg min lördag ut: Började med att gå upp klockan 07.00, då gjorde jag mig i ordning åt frukost och efter det började jag lasta reklam. Efter det sa jag hejdå till mamma & pappa och började gå runt i mitt distrikt dela ut reklam. Jag gjorde så gott jag kunde och hittade nästan alla adresser som skulle ha, var klar runt 12-tiden. Efter det så gick jag hem, satte mig lite vid datorn och tittade facebook såklart, efter en stund var det
dags för middag blev det här:

Sedan satte jag mig vid datorn igen och fortsatte redigera bilder och åt lite snacks, samt myste och tittade på film med lillasyrran.

Idag såg min dag ut så här:
Vaknade vid 07-tiden gick ner och sa hej till mitt lilla marsvin & dom andra djuren. Satte mig lite vid datorn och fixade lite med mina bilder och kollade facebook, sedan ringde mormor så då åkte man ut med henne vid 09-tiden & vi handlade lite saker & vi kom hem till henne vid 12-tiden igen då jag åt frukost hos henne! Det var jättetrevligt. Sen gick jag ut kastade en snöboll och gick in. När jag väl kom in vid 13,14-tiden så var det dags för middag och då åt vi kyckling med nudlar och wok, jättegott, men tog ingen bild på det. Sen efter det gick jag på bandet och efter det sprang jag till lunden för att handla glass + lite andra saker så har myst på det nu under kvällen. Ska fortsätta ta det lugnt redigera lite bilder, fixa lite med bloggen o.s.v. I morgon är det skola igen, kommer då fortsätta vara tyst..

Varför jag är tyst under lektionstid: Jag är tyst på lektioner och såvidare för jag är inte blyg men rädd, så fort det är om att man ska berätta, så börjar man meningen sen avbryter någon och jag får inte säga klart utan att någon annan får ordet, det har väl tagit ganska mycket av mitt självförtroende, men så fort det kommer till, att stå på scen och sjunga då går det perfekt. Men jag är ganska tyst av mig i skolan, men så fort jag kommer därifrån vågar jag visa vem jag är! Då är jag mig själv.  Jag är feg, vågar inte säga mycket i skolan, hänger med mina vänner är glad, och gör mina läxor, men när det kommer till att tala, eller säga ett ord på engelskan i skolan kan hela min värld sjunka och jag kan må sjukt dåligt, men visar det inte så, nu vet ni det så behöver ni inte fråga varför. Allt är bättre nu, men är fortfarande sjukt tyst och det har jag fått på mina omdömen också. Får se när jag börjar prata mera.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0